منبع :
Acquisitions Inc
لول :
3
زمان اجرا :
یک اکشن
برد / محدوده :
30 فیت
اجزای اسپل :
V،S،M (یک جواهر به ارزش 50 طلا)
ماندگاری اسپل :
تمرکزی تا یک دقیقه
نوع و تعداد هدف :
یک محدوده
مدرسه :
enchantment
نوع آسیب :
ندارد
تاس نجات :
Wisdom (خرد)
تاس اثر :
ندارد
خاصیت :
ضعف
زمانی که این اسپل را اجرا میکنید، جواهری که به عنوان مؤلفه مادی استفاده میکنید را نشان میدهید و هر تعداد موجودی که در محدوده قرار دارند و میتوانند شما را ببینند را انتخاب میکنید. هر هدف باید در یک تاس Wisdom saving throw (نجات خرد) موفق شود یا تحت تأثیر اسپل قرار میگیرد و تا پایان مدت اثر اسپل یا تا زمانی که شما یا همراهانتان کاری مضر نسبت به آن انجام دهید، charmed (افسون ) شما میماند.
در حالی که موجودی به این روش charmed (افسون ) شما است، تنها کاری که میتواند انجام دهد این است که از حرکت خود برای نزدیک شدن به شما به صورت امن استفاده کند. زمانی که موجودی که تحت تأثیر قرار گرفته است در فاصله ۵ فوتی از شما باشد، نمیتواند حرکت کند و تنها با حرص و ولع به جواهری که نشان میدهید نگاه میکند.
در پایان هر نوبت موجود تحت تأثیر، میتواند یک تاسWisdom saving throw (نجات خرد) بریزد. اگر موفق شود، این اثر برای آن موجود پایان مییابد.
1. اجرای تاثیر charmed (افسون ) به شکل گروهی
در لول های بالاتر :
برای کلاس های : cleric, sorcerer, warlock, wizard